aldrig mer!

Onsdag morgon och jag fick för mig att jag skulle ut och springa innan jag gick till jobbet, då piggnar man till och är allert hela dagen har jag hört. Nu i efterhand kan jag konstatera att det är en Faktoid! ett påstående som hålls "sanna" tills man provar och upplever att uppgifterna är väldigt felaktiga.. Jag har nog aldrig varit mer trött, eller haft mer ont i bröstet, hostar upp lungorna och ska förutom detta träna 2 pass till idag, mathias mathias mathias, TÄNK för en gångs skull!!!
men om någon är sugen att hänga med ut på en runda ring Marcus Berglund (070-5386288) han gillar att springa!
om inte kan ni bara ringa för att tracka honnom,

igår skulle jag titta på fotboll med tyvärr ringde telen och jag fick sätta mig och jobba en stund ist, men till min stora glädje x;ade liverpol!! (synd berra)
Och när jag var klar så tänkte jag se en stund på tv och som vanligt är det discovery som först kopplas på! och där var något program om hur farligt det är att klättra upp på mount Everest! stora starka män som grina och ger upp, tycker att var och varannan skiter i att komma ner, "dom är ett med berget" "om jag ska dö, vill jag dö här" riktiga hjältar ska dom framstå som... men det jag mest lade märke till det är dessa 155cm långa Sherpas som är med alla guider, dom bokstavligen springer upp och ner för den där (i deras ögon) kullen. inte nog med att dom guidar en "5 ggr världsmästare i klättring" ner för berget pg utmattning, när dom väl är nere dricker dom en kopp mjölktee och sen springer dom upp en bit och bär ner en 75 årig japan. riktiga bergsgetter, riktigt imponerade folkslag.
jag tror jag ska ringa en sån till mitt nästa springpass, efter 10 min ska jag be han kasta upp mig på axeln och jogga vidare mot gyllende bågen och en bagel med kaffe!

Jag måste också kommentera den där filmen "Varg" det är nog den absolut sämsta filmen jag någon sin sett.
den människa som var casting ansvarig för denna film,. vet inte vad han/hon heter, men man finner det nog under arbetssökande på ams.se!
Jag har inte riktigt fått fram vad filmen går ut på. karsloken slog ihjäl en varg med YXA och åker i finkan. för jaktbrott.
Jag kan säga såhär. om jag någon sin skulle komma så nära att jag kan slå en varg i fontanellen med en yxa, skulle jag yrka på SJälvförsvar!!!!!
nä klemens och hans vänner, får nog göra ett nytt försök till att skildra verkligheten!
Gör en dokumentär, inte en biofilm speciellt inte denna..
jag har sedan jag sett den funderat på vilka som är det sämta filmer jag sett, här kommer listan!!!

10...
9...
8...
7
6.One hour Photo
5.
4.
3.
2.Hitmans Run
1. VARG


Shake and bake!
Bruno Kiptanui


PS. DownMike blir det grillning på lördag??

Kommentarer
Postat av: håkan

Du kan ju prova att kasta den där mobilen eller vad faan du höll i handen i dagens tidning...Den såg ut att kunna döda en hel flock! Kontakta gärna sameföreningen...

2008-04-23 @ 12:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0