Blöt snö och näsblod

Vad har hänt med det förbannade vädret? För en månad sen tog man fram vårjackan och sandalerna, nu är man tillbaka till pälsmössa och moonjoggies.
Igår var det som sagt innebandy och jag hamnade inte på micke och berras lag. Synd tänkte dom, men dom gör allt och jag menar allt för att vinna, själv joggar man bara runt första matchen, och enu en gång slår motivation klass.
Jag blir givetvis lite förbannad och säger till alla i laget att ta i lite. och då var det inte så mkt att diskutera.
1-1 i matcher men mkt mersmak från lag västar!

tillbaka till dagen som inte alls känns motiverande förutom att man ska hinna med att träna med berra och sen repa med bandet "par and bogey boys", ett band som vi ska spela med på lördag. och nästa lördag är det årspremiär för "back sweet boys" the real band.

jag återkommer senare idag, måste tyvärr ängna mig åt jobbet=)

Shake and bake!
Bruno

Senaste sms

Från: marcus Berglund 
datum:2008.04.09
tid 20;24
"hämtar dig kvart i på krysset! Ringer när jag åker!''

mitt svar: blank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0