Forts.

Vist var det som berra säger, en sjuhelv... fest!
spriten tog slut och ord som "Fan jag måste ner på krogen och köpa öl" hördes. kankse dags att tänka på intagsmängden!
kvällen lider mot sitt slut, och efter mkt om och men så slutar vi på Casa del Pizza. Jag känner en fruktansvärd längtan efter soffan som är belägen vid ingången till bageritet., jag smyger och smyger, smidig som en katt sjunker jag ner i den väldigt porösa soffan, och känner genast jon blund vid min sida, på andra sidan sitter eva lotta och brevid henne en haklös man som inleder en diskution med oss, jag vill prata men kan inte. jag lät något i stil med blöblöbblö blöblöblö! i vilket fall känner Lotta dessa 2 män sen tidigare, den ena vet jag inte namnet på och den andra viste inte hur gammal han var, riktiga stjärnlirare. En av dom hette ivf Kitopper!
När dom sätter bästa fart mot hemmet och datorn, öppnas en plats ute på högerkanten av soffan, pang, mackan breder ut sig. nu har vi hela soffan under kontroll och micke står slaviskt i kön för att köpa pizza., pang pang pang!!
mackan jag och lotta somnar som någon arkebuserat oss. och medan vi försvan bort i drömmarns värld hinner micke, beställa pizzor, hymla åt sig en kebab, och även ta detta förädiska kort!
Med en brutal spark mot mitt ena skenben vaknar jag till och känner att min perfekta alkoholinramning har övergått till en skrikande huvudverk, men doften av nybakad pizza på väldig gamla indigrienser förmår mig att resa mig ur soffan och vandra hem mot lägenheten, micke lotta och mackan hänger på och vi äter 4% av pizzorna innan vi snabbt inser att vi inte får platts allihopa. jag erbjuder micke och lotta sängen. men lotta sa att hon kunde ta soffan,
Tackar tackar och jag försvann som enavlöning mot en mjuk dunkundde. Men något stort mörkt står i dörrposten i bara charlingarna och tittar på sängen, " maka på dig" det var micke. 2 nakna män på sammanlagt 4 meter skulle samsas i min säng, inget ont om att somna så,. men att vakna i sked är inte något man är stolt över inte heller pratar om än mindre skriver i en blogg,, men vafan, kul hade vi
ny tag på onsdag

Shake and bake

Bruno

Kommentarer
Postat av: Anna

Men nu måste jag säga att de var dåligt med uppdateringar här... skämmes på er =)

2008-05-05 @ 07:49:28
URL: http://feliciasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0