Forza Bruno....

Kan börja med att hålla med....riktigt roligt med ett nytt lag i Elitserien, är dock mest nöjd över att Malmö missade.....i år igen!

Sen kan jag inte låta bli att kommentera Mattes nya vad....

Först reglerna, Man måste se han dricka eller ha det dokumenterat för att vinna...?

1. Han dricker även när han sitter själv hemma....(det vet jag, för det har han erkänt förr)
2. Han kommer garanterat dricka nån Öl imorrn på spelningen, hur ska han kunna hålla sig när resten av bandet (som alltid är onyckter när dom spelar ) dricker??
Men hur ska vi som umgås med han veta det?

3: Som en sann Sport bettare så väljer jag att lägga ett bett på en Tusing på alla tre alternativen ( har jag då räknat rätt så kommer jag i sämsta fall vinna 40 kr!!...)


Nä mitt tips till dig Matte! Skippa dessa tips å va bara dig själv......det blir roligast så.....för alla parter!

Nu laddar vi för ännu en trevlig helg i Härnta City!

Hade bra! // Berra

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Men Berra jag skrev väl inget elakt?
Vill du kan jag vara riktigt riktigt elak om jag vill. Men elakhet är inte en konst som du tror genom att sätta på dig små löjliga horn i huvudet på din header.

2008-04-11 @ 17:07:46
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0