Fredag fredag oh blody fredag

Nu sitter man här och väntar på att klockan ska ringa ut,
Berra berättade för några dagar senda att på IF skadeförsäkringar jobbbar man inte utan där spelar man MS röj,
och dag efter dag kommer slås nya rekord på företaget.
men tänkte jag röja miner hur svårt kan det vara,
sagt och gjort började jag röja lite miner, och såg ganska snart att jag var lite utav en världsspelare till berras stor förtret, han blev rent av arg när jag sopade banan med hela IF, 700 man rår inte på ett lite härnösands företag på ms röj.
ni kan se på bilden nedan vilka tider ni ska jobba mot,

annars blir helgen nog ganska behaglig, vet itne vad som händer i kväll men i morgon tror jag at portarna öppnas på Rosenbäcken och årets första grillning ska in i historieböckerna, men det får bli då.image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0