fredag med mersmak

Hej hej hej!
nu är det äntligen fredag, och gladast är det nog i Ängelholm och i Kaffe maleriet!
kul att få ett nytt lag upp i elitserien, nu är det ganksa precis 1 år kvar till nästa gång Hockey blir spännande igen!
det var de!

Annars blir denna fredag ganksa lugn, ska ut och installera alla grejjer inför morgondagens spelning, sen vet jag inte,
kanske kommer micke Ö bjuda in till en kaffe på kvällskvisten? eller?
För övrigt fick jag en mail av samme man i morse som innehöll en tipps rad, han är tydligen den nya "någon somär duktig att tippa allt från fotboll till lerduveskytte" killen,
jag skulle lasta in lite av pensionen på dessa matcher men jag använde tydligen inte rätt tippsbolag.
Så pensionen är säker!

därimot ska jag sätta upp ett eget tipps., "mathias ska vara nyckter en månad"

1. Mathias klarar att inte dricka på en månad.
x. Mathias klarar sig i 2 veckor utan att dricka.
2. Mathias klarar inte en enda helg.

reglerna är enkla.
För att det ska räknas som att jag druckit, måste någon se mig dricka eller ha det dokumenterat.
allt startar i kväll fredag.den 11 april. och avslutas 9 maj.

och nu till det roliga, oddsen

1. 55.32
x. 19.08
2. 3.04

Place your bets!

Shake and bake
Bruno!


Senaste SMS

från Micke Öberg
Tid, 09.08
2008.04.11

"Jogga du slet ju som ett djur på plan i onsdag:) Läget?''

Mitt svar:

Ha ha.. Jag vet men just nu är mitt absoluta max, bara jogg. Sönder Rökta lungor..
Annars är det bra, själv då?
Händer i kväll?

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

varför ska man vara glad av att det äntligen är fredag det är väl vilken dag som helst?

2008-04-11 @ 15:09:04
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0