men där ser man!

Hej igen! berra verkar avsakna allt vad fingersättning heter och han som lovade guld och gröna skogar på den här förbannade bloggen.

Igår var det iaf återupptagning av träningen, som kroppen nu längtat efter, ni föärstår varför om ni läser föregående inlägg.
tänkte lägga in en ny funktion på bloggen " mathias senaste sms" rå verklighet, varje dag om det nu kommer något varje dag så ska jag publisera senaste sms;et
kul idé va?
satt och läste tidningen i morse och huvudnyheten på GP.se( iaf kl 08.00)  var 2ma technology ( http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=413209 ) vilket är lite roligt
annars händer det inte så mkt förutom att jag ska sopa banan med micke och berra idag på innebandyn, eller vi får väl hoppas att deras önskningar om att vara på mitt lag går i uppfyllelse!

jaja, så får det blir

shake and bake // bruno

senaste sms!
datum 2008-04-09           tid 11:02:55

En tysk, en afrikan o en kines var ute o gick. De kom till en vägspärr o vakten säger: ni måste ha 1 m snopp tillsammans för att komma igenom. Shit tänkte de. Afrikanen säger att det är lugnt. Hans mäter 90 cm. Tyskens mäter 9 cm. Kinesens mäter 1 cm. Så de kom igenom o allt var bra. Afrikanen sa: vilken tur att jag hade 90 cm. Tysken: tur jag hade 9 cm. Kinesen: tur att jag hade stånd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0