Rosenbäcken By Night!!

Lördag 26/4.....det va datumet för den första portöppningen in i Plaza Rosenbäcken! Ingvar och Karin förpassades till utlandet och Jag och Bröderna bestämde för att kocka ihop grillmiddag till dom ca 15 speciellt inbjudna gästerna!

Mackan ville bestämt att det skulle bjudas på bål som fördrink och det uppdraget lades ganska snabbt i mina händer.....fantasin va inte på topp och den blandningen jag lyckades åstakomma hade nog fått vilken sommelier att ruska på huvet ( Päron Cider, Schweppes Caribez och en halvliter Explorer!).

Dock tog både bålen och all annan dricka som togs till festen slut bra mycket tidigare än planerat och vi rörde oss därför snabbt ner till Kajutan för vidare fest! Sjukt mycke folk gjorde det nästan omöjligt att handla mer än två ggr i baren......men troligtvis var det ganska många i vårat sällskap som inte hade behövt nått mer heller!! =)

Ska låta Matte komma med lite instick om kvällen oxå men jag måste berätta en sak till om Herr och fru Öberg, Matte och Mackans besök på Casa del Pizza runt 02.30

När Micke ställer sig i kön för att beställa en pizza åt alla sätter sig resten av sällskapet i soffan för att vänta.......det blev lite mer än så för när Micke vänder sig om med fyra Pizzakartonger ligger alla helt däckade i soffan och resten av pizzerian fick sig ett gott skratt ( bildbevis finns men Öberg har tydligen en ny telefon som inte kan skicka bilder!!)

Nu får du ta över Matte!!

Hörs! /Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0