Skrivkramp...

Sorry alla trogna besökare.....det har varit en bedrövlig uppdatering på bloggen under en tid nu!
Vi har helt enkelt saknat nått att skriva om och jag kan inte påstå att jag kommit på nått bra nu heller!!

Är det någon som har tips till oss eller kanske någon som vill gästblogga så är det bara krita ner en kommentar!!

Jag, Bruno och andra delen av bröderna lång åker idag till Sälen för en helg fyld av spa och skidåkning, stugan kommer även fyllas med Svante J Andersson och 4 andra sthlms människor....Förhoppnings kommer vi kunna bjuda på en hel del roligt från den resan, i både text och bild!

Fram till dess så får ni tyvärr vänta på inlägg, iaf från mig!!

Så välkommen åter på måndag, då kommer brunoberra garnaterat blogga på hög nivå IGEN!!

//Berra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0