SMS Stopp till Bruno...

Ok...får väll börja med att säga så här....har man inget vettigt att säga då håller man käften!!
Det är lite så jag tänkte när jag i måndags skulle återuppta bloggandet..

Men men, jag får väll skriva nått ändå!

Matte berättade ju lite om Sälen och som ni förstår så tycker han om sig själv rätt mycket eftersom det mesta kretsade runt hans supande!
Tycker iofs själv att det va Matte som styrde båten och det ska han ha all beröm för.. helt klart!
Blev sjukt stolt när jag klev upp på fredag morgon....
Matte skrev ju att första kvällen (torsdagen) blev lugn.....ja för dom flesta ja!
Alla (trodde jag) bestämde sig runt 00.00-00.30 för att gå och lägga sig och ladda för bra skidåkning dagen efter...
Jag vaknade till kring 03.00 och hörde ett lätt pyys men trodde givetvis att jag drömde.....dock förstod jag rätt snabbt att det inte va någon dröm när jag på morgonkvisten kliver in i vardagsrummet......vem ligger helt utslagen i soffan....Jo Bruno Johansson, kunde inget annat göra än att applådera min kära blogg kollega.. så var det med den lugna starten......MEN jämför man med andra dagar så ok, det kanske va lugnt för dig!  ; )
Vad som hände resten av resan behöver ju inte alla få reda på men jag lovar lite bilder under kvällen!!!

Sen kan jag väll oxå meddela att jag kommer vara grymt försiktig i mina sms till Matte i framtiden eftersom han nu bestämt att göra en Schulman kopia av våran blogg.....
Kan nog oxå garantera att mina SMS kommer inte läggas ut!!!

Som kommentar till Matte ang. Innebandyn......Jag hoppas för DIN SKULL att du får vara på mitt lag Matte....jag mena, hur svårt är det att tunnla Eifeltornet...??

Hörs / Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0