i dont need a Robert Underdunk Terwilliger,

Tror om man kanske ska ta upp kampen ändå? eller kamp. jag har hållits tillbaka, blivit belagt med tabu, och rättat mig efter veckans "teman," men nu är det slut, jag får äntligen kasta mig ut från toppen av Mount mubigdu, sträcka på mina långa armar, och flyga iväg.

så nu kan jag skriva om precis vad faan jag vill som tex tvättider! j

ag bor i en bostadsrättsförening, där jag är lite yngre än dom andra,(S) barnbarn) inget ont om det. dom är väldigt trevliga och när det inte lucktar liggsår, så brukar doften av kanelbulle kittla i näsan när man kommer hem. men att pensionärerna var ett gäng glada gubbar och tanter som gillar att lösa korsord och kasta bolle när vädret tillåter, stämmer inte, det stämmer inte alls. dom är samlade, taktiska, en väl sammansatt organisation för att jävlas med sådana som mig! för oavsett när jag ska boka tvättid, så är det alltid upptaget, spelar ingen roll när. eller ja det ska inte säga, dom brukar lämna en lucka öppen, fredag kl 17-22, då är det idol!
 Ahaaaaa. tänker jag, dessa små foxar ska inte överlista mig, jag är kvick, ja i alla fall något snabbare än vintanten på 3:an och hon är deras bäste på 100 m tvättkorg, så sent en söndag smyger jag ner för att boka in nästa vecka, onsdag mellan 17-22 och torgdag mellan 07-17 ett helt dygn ska jag sno åt mig, saken är att vi använder oss av papper. alltså vi skriver upp oss på papper när vi ska tvätta. modernt i know.... när jag kommer ner för att skriva hittar jag inte pennan! jo där phew, en lite söndertuggad gul skolblyertspenna , och mot den nariga väggen skriver jag in mina tider.

Onsdag och hem från jobbet, kanelbulledoften för mig nästa i trans när jag ska bära ner den fulla korgen, jag slänger in tvätten och ska ta fram mina väl gömda förpackningar med via Color och vit (jag gömmer dom mot väggen bakom tvättmaskinerna, ingen av dom andra är tillräckligt lång för att se det dit. "i masterminded your asse" smålerjag för mig själv,,, men inte länge, jag känner på förpackningarna som står precis där jag stälde dem, men något skiljer sig, dom är tomma, förmodligen har ordet spridit sig att det finns "gratis" tvättmedel i tvättstugan, och vips får jag 2 poäng på mitt hemköpskort... men inte nog med det, mina andra tider för dagen därpå är inte där, skrev jag på fel dag? nä jag är helt säker på att jag gjorde rätt, men där står ett annat namn. S&M kvinnan på 1:an har skrivit in sig ,, med BLÄCK!!!!!! förbannat förbannat färbannat!!!!!
men jag har min plan, jag ska byta ut tvättmedlet med varandra sen ska jag granska deras mörka kläder, och om dom har blekts då vet jag!! eller kanske lite färgämne i det ljusa tvättmedlet. vi får se men jag tänker inte låta dem vinna! men än så länge

los seniores -1
me self - 0,5
berra - 0

Stay classy san Harnosand

Shake and Bake

Bruno!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0