å hå ja ja

Tisdag och det känns som att jag har en skopa sand i varje ögonvrå. För efter Hockey träningen igår skulle jag givetvis titta på idrottsgalan över nätet!! förbannade webtv! ett 2,35 timmar långt ointressant och pinsamt tacktal.
Hur kan man motivera sig själv att sätta igång en sån sändning kl halv 1 i går natt. Men jag tog mitt förnuft till fånga kl3 och la mig för att sova. 4h 45 min senare känns ögonen sådär halv bra. Men man lever jhu bara en gång!

Nu sitter jag på jobbet, min 3285 dag utan sjukskrivning, Berra du är uppe i 3 nu va? Känns allmänt jobbigt att inte ha någon snö, och ingen resa till alperna bokad. Ifs har jag sälen bokad v 8. men med min tur kommer snön vara borta och alla backar stängd för underhåll!

?Notis? Mathias ?bruno? Johansson har varit straffsumpare 1 gång på 3 år och medverkat på nästan alla träningar, ibland försvinner fokus så är det bara!




image5422574-5
Otroligt att 2 personer med olika gener kanse så lika ut, otroligt!

Kommentarer
Postat av: Jens

Vem är Markus?

2008-02-09 @ 16:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0