aka. Uggla!

Måste bara skriva lite om Ugglas så kallade succéblogg! Hade han inte varit enormt krullig och b..känd från sina insatser i 80 tals klassikern G hade han ju säkert varit populär....ööhh, nja! Jag mena, hur stolt kan man vara över sig själv? Jag citerar: Begreppet singer/songwriter borde vara en person som jag, dvs en som skriver låtar och sjunger dem. Det framgår liksom av termen. Men icke. En singer/songwriter är en tjej som spelar yxigt på gitarr, framför mediokra låtar, sjunger taskig engelska med spröd röst samt tittar trumpet under lugg.....Men du Uglla, tur att du aldrig gjort mediokra låtar, och din engelska är ju glimrande!!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Nej, tjejer ljuger mkt mindre än killar. :)

2008-01-17 @ 12:26:50
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: bodda

Bruno !! Det var dom stekigaste brillorna jag sett sedan Göran Persson gjorde lumpen !

2008-01-17 @ 20:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0