Ingen rubrik att tala om

Åhej! äntilgen några minuter över innan jag ska forsätta jobba, fick ett mail av berra där det stod att jag bloggade för lite., men vi har jhu lite saker att göra här på 2ma Technology AB.
Jag lovar att det kommer lite bilder under dagen! Ska nämligen köpa en Kompakt kamera på lunchen, tror att det blir den 4;e i ordningen jag köper! Jag är ganska duktig på att förlägga saker eller glömma bort dem = ) eller helt enkelt tappa dom i backen så att de inte fungerar som det står i manualen. jaja,

Match igår mod nyland, 1 mål och 1 ass blev facit för undertecknad, det var nog inte en så spännande match från läktarn, men vi vann jhu iaf. Jahoo

Jag har luft i ellementen och dom "droppar" och låter så jag håller på att bli tokig, omöjligt att sova! 
eller är det  fullmåne, måntro? Kul!

Varför kommer det ingen snö, kan detta vara den absolut sämsta vintern någonsin, inte en enda skidag har man tillryggalagt, inte en enda pulka dag med päronlikör och oboy,.

Dags för lunch möte,
vi hörs innom kort

MVH Mathias björn Emil  "bruno"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0