Jag synar bluffen!!

Poker turnering hos Pettersson....mitt facit sist man befann sig där blev 3 turneringsvinster av 3 möjliga!! Idag blev det bara en men det räckte för att försvara min tron.... alltså nu 4 raka!! KISS KISS!! hoppas formen håller i sig på båten oxå...

För övrigt börjar klockan nu närma sig midnatt å jag kanske bör ta tag i min packning, åker imorgon bitti 08.00 å är borta nästan 3 v....bra planering Berra!?

Men som sagt jag kommer hålla bloggen uppdaterad så mycket som möjligt under resan!!

Hade bra här hemma!!

Cya!

422574-9

Kommentarer
Postat av: Bodda

Det var ingen jävla bluff din ........ Du hade tur !!! Hoppas MINA pengar används väl i Sälen. Bye

2008-01-18 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0