Kanske man ska köpa en lott!?

Ingen blev gladare än jag när man klev in på jobbet denna dag, den kommunikationsutveckling jag skulle ha idag blev inställd, ledaren va sjuk, FANTASTISKT BRA!!! =)

Men om något helt annat..... Vi va och såg National Treasure 2 i söndags, ettan tillhör en av mina absoluta favorit filmer så förväntningarna va väldigt hög! Dock tycker jag så här efter att den inte höll samma klass som tvåan men klart sevärd! Tycker framförallt att den var lite väl lik ettan...

En annan film som jag länge hållt som den bästa genom tiderna är Braveheart, hoppas verkligen på en tvåa där....det lär ju knappast hända men om..... ja då finns det risk att Herr Berglund gör som alla jävla Sagan om ringen nördar, slaggar utanför bion för att inte missa en biljett ( Hur man nu kan göra det innan sagan om ringen är för mig en gåta......vem fan vill se vandrande träd som helt plöstsligt ska vara med i ett krig)


422574-6

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 09:03:05
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0