Möte

Nu har jag suttit i möte på jobbet i stort sett hela dagen, definerat de nästa 4 veckorna. Trodde aldrig jag skulle tycka det är så roligt att jobba! men nu är det det.
2ma kommer nog att hyra en lägenhet i göteborg i slutet av januari eftersom det blir mkt jobb där nere. Kankse man får flytta dit! vem vet! skulle vara roligt med lite miljöombyte, men härnta är alltid härnta!
nog om jobb, vem vill läsa om det?!?!?!?


Idag ska bandet repa i den nya lokalen för första gången, vilket ska bli riktigt roligt!
"repan" ska bli vårt lilla hak som vi ska inreda med både bar och soffa inom sin tid!  Har du tur kankse  du får hälsa på ; )
Vi har fortfarande inget namn på vårat band, HJÄLP OSS !!! VI är verkligen kassa spelat ihop snart 8 månader och har inget namn!

och så ska jag SLUTA SNUSA!!! Jag har bestämt mig för att sluta snusa! YEHES! tänkte jag, denna gång ska jag lyckas, men man slits mellan hopp och förtvivlan, kallsvettningar och irritation! det är svårare än jag trodde, men jag ska inte ge mig denna gång! Nu ska jag lämna ett 10 år långt beroende bakom mig, en vän!
Vist känns det lite tråkigt!!
nä nu ska jag forsätta jobba! kankse skicka ett meningstlöst Mail till berra!


dagens bra och anus!

Kaffe = bra
Vädret = anus

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0