Ny vecka!

08.26....Måndag morgon, precis lika tråkigt som det låter! Det enda pluset är väll att det äntligen kommit en del snö!! Förhoppningsvis ligger det kvar nu så man göra premiär på vårtan! ( & Afterski ) Matte får dock vänta längre än oss andra för dom brukar i regel öppna "teknikbacken" först och det vet ju alla som känner Bruno att den backen är lite över hans kunskap inom Alpin skidåkning!

För övrigt åker jag och Öberg till Sälen på fredag morgon......ska dit med If, lär ju säkert bli jäääävligt lugnt!!
Direkt från Sälen på Söndag åker jag med Sthlms bussen för att senare lifta med Dingan ( Jimmy A ) till Arlanda, flyget avgår senare till Helsingborg och Måndag morgon lyfter man mot NY och Karibien! Förhoppningsvis ska jag kunna skriva så mycket som möjligt från resan och lägga in lite bilder!

Nu ska jag gå å se om Öberg lyckats komma till jobbet efter sin ordentliga försovning plus hämta en gigantisk kopp Jawa!

Grabbarna på 2ma lär väll inte ha stämplat in än.....

Cya /Berra


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej det är så att jag ska köpa en ny kamera,
men behöver lite hjälp.

Tycker du att jag ska köpa en vanlig digitalkamera
eller en system?

Blir jätteglad över att få din åsikt, skulle hjälpa mig jättemkt. (svara i min blogg isf)

2008-01-14 @ 08:51:39
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0