Proppmätt...

Eller inte...Coffe Hause, den renaste formen av SKIT! Sallad eller en torr bagge va det man fick välja på där plus att jag letade med lupp efter en trevlig dam men såg inte en jävel! =)

Men men....åter på jobb vilket känns fruktansvärt skönt, kommer nu luta mig bakåt med ännu en gigantisk kopp jawa! Hoppas även min kollega bruno skriver nått i denna blogg, för nått annat vettigt lär han ju knappast göra på sitt företag!

För övrigt till alla er som skriker och tjatar om en rundtur i Härnösand.....håll ut.. det är bara så att vi ligger lite lågt just nu, visat oss lite väl mycke på stan under senaste tiden! Under tiden jag är borta hänvisar jag alla mail, samtal och tårar till Bruno...

Stick... /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0