Shot ´em up!

Du glömde att nämna filmen som vi skulle se i går min kära bloggar kompis. "Shot em up" En film som jag fick för mig skulle vara jätte bra, men en gravid kvinna blir dödad 3 min efter förlossning, och en man mer skjutglad än klint Eastwood i sina bästa stunder ska rädda barnet till varje pris, Vi stänger av filmen efter en dryg halvtimme så jag kan inte berätta så mkt mer om den. Det gick åt många 9mm kulor i vilket fall!!

Igår var 3:s nät nere, iaf för dom som har abonnemanget 3 som jag har pratat med, (hur kunde jag fråga dom när nätet var nere?) jo via sms! och Jag hatar SMS och tycker det är väldigt jobbigt, kanske beror på att det tar sådan tid för mig att skriva på telefon, en tumme=2 knappar , i vilket fall blev igår väldigt jobbig, jag var tvungen att ha 3 olika konversationer samtidigt, enkelt tycker ni! Moment 22 tycker jag! Berra mackan och basse skulle ha svar på sina frågor samtidigt. men efter mkt pillande och svärande kunde jag lägga i från mig luren. Gonit!

ikväll är det match mot Nyland Tigers kul!! sen på fredag är det derby mot AIK men vi hinner nog med några inlägg till innan det går av stapeln

Don´t lie about your identity
show

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0