upp och ner

Vaknade i morse och huvudet känndes enu en gång som en vattenmelon!! Jippi

idag ställer vi in 2ma's kos mot göteborg, Om vi ska flyga? Nej nej, vi ska tydligen ta bilen !!! Bilen!?!? "VI tar bilen larsson"!
det blir mer praktiskt eftersom vi ska runt till ganska många kringkommuner uder denna vecka! men vibrukar ha ganksa roligt när vi är ute och åker, så även denna gång tror jag!

Idag sätter sig den andra halvan av denna blogg sig på planet till new york hoppas det blir turbullent där upp i luften!!!

Parkeringsböter!!! satan jag fick en parkeringsböter idag på 4 min!!! jag kom när Sugart (ja han heter så) satte sig i bilen för att åka därifrån, ta bort lappen skrek jag, men det ville han inte göra och efter 3 motorsopp kom han därifårn ...jag tror han var lite nervös!= )
När jag skulle titta på vilken förseelse som gett mig denna papperslapp (värde 700 kr) Såg jag att han gjort fel! han hade skrivit att jag skulle "parkerat på gång eller cykelbana" men det fanns ingen sån så lång ögat kunde nå,
Efter några samtal med polisen och den beryktade p-vakten, kunde jag med ett stort leende göra om lappen till en handfull konfetti!! jahoo!!
kansek jag har lite tur denna vecka endå!!

Talk you u later lads!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0