Vilken fantastisk vinnst

I går small det på riktigt, årets match på högslätten! team härnösand - AIK härnösand ..... 4-3
Ätnligen vann vi matchen som var viktigast på hela året nu är vi bättre än dem och dom kan inte säga annat.
vi har inga fler möten sinsimellan ,,, så vi sitter säker på vår tron! = ) Måste kännas tungt när dom ökat träningen från 5 till 6 dagar i veckan, och då kliver vi in 13 man starka och vinner. otroligt skönt

Självklart gick vi ut och firade vinsten, det blev några whiskeys hos jim persson där han och demonstrerade hur högt ett par 20000 kr högtalare kan låta., Jag ska dit i eftermiddag och söka åt min ena trummhinna, Jäklar a mig!!! bra tryck! kan bli så att man byter upp sig inom kort, men då göller det att man flyttar från lägenheten till ett hus gärna ute på ödemarken=)

nu ska jag se polisskolan!

hade bra så hörs vis snart igen

berra du måste blogga lite. jag klarar inte av dett på egen han, jag finner inte tid=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0