Konsert DAX!



Äntligen så är det åter turné dax för (enligt mig iaf) en av sverigen största musik ikoner...Ulf Lundell! Han kommer denna gång att köra en Unplugged konsert vilket jag ser fram emot sjuukt mycke!  Själv kommer jag besöka Aula Nordica i Umeå Lördag 25/10 för denna konsert.

Många av er kanske inte tycker att han är värd att lägga pengarna på men som jag alltid säger till vår vän Swedin....man MÅSTE ge låtarna lite tid sen kan du helt omöjligt låta bli att gilla detta geni....man får samma svar jämt....- Aldrig, det går ju för fan inte å höra vad säger, han stönar ju bara i micken!!....Men lugn Swedin....tvätta öronen ist så kommer du höra poesi!! ;)

Har faktiskt fått frågan "Vilken är den bästa Lundell låten" flera gånger, kan helt omöjligt svara på den frångan men jag kan plocka ut 10 fantastiska stycken för er som funderar på att ge han en chans

* Hav utan hamnar
* Danielas Hus
* Transropa Express
* Isabella
* Mina Sista Pengar
* Hjärtat mitt
* Fyra hjul som rullar
* Club Zebra
* När jag kysser havet
* Klockan och Korset

( nu finns det hur många bra låtar som helst till men ladda hem dessa och lyssna på dom under en vecka så är ni fast! ;) )

Om någon känner för att följa med så är det bara att höra av sig till undertecknad alt. Bruno eller Mackan!

// Berra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berra, jag tror du har glömt sista låten på Sweethearts - en klassiker. Haha

2008-10-14 @ 11:29:50
Postat av: Berra

Du pratar om Sanna!! mm den är en sjukt bra låt även den men jag får tyvärr inte in den på en topp 10 =)

2008-10-14 @ 11:34:17
URL: http://brunoberra.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm... Inte topp 10 alltså, tråkigt. Helt klart min favorit!

// S

2008-10-14 @ 16:24:10
Postat av: Håkan

Alla som döper sin gitarr till "Vita viskningen" kan på allvar börja tävla i kromoson SM.

2008-10-16 @ 10:46:05
URL: http://barens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0