Torsdag & Ordet fritt...

Känner redan nu att det här blir den tråkigaste dagen av alla blogg dagar...har hur mycke som helst jag vill skriva men det faller liksom in i övriga dagars kategorier...så tyvärr ni får vänta!

- Men men igår var det iaf match med AIK bort mot Kovland... Bussen plockade upp oss i svall för vidare färd ut mot Ånäs Arena....För övrig en av Sveriges kallaste och mest ihåliga hallar! Jag var som vanligt förpassad till läktaren (vilket börjar bli sjukt drygt) men när jag även har vissa kontakter i Kovland så kändes det ändå rätt kul att sitta på läktaren å kolla på matchen!

Resultatet blev 5-4 till Kovland och min arbetskolega N Lundberg fick hänga ett slagga i X:et i slutet av matchen....- kändes ju jävligt kul att möta hans dryga kommentarer i morse.....I övrigt kan jag väll inte direkt säga att resultatet va orättvist...Kovland va bättre på det mesta men framförallt så verkade dom vilja vinna matchen till skillnad från oss...

På vägen hem fick vi ett litet blogg tips från Foppa och Wallin, jbyberg.blogg.se! Denna man gick dom hockeygym med i Modo, en puckrädd målvakt som nu lirar collegehockey i USA! Dom tipsade om att först se youtube klippet " New York" för att sen läsa övriga inlägg! Rätt roliga inlägg måste jag säga!

Redan nu måste jag även börja flagga för nästa fredag.....AIK B tar emot Teamet på Högslätten! Samla alla trupper och ta er dit, kommer garanterat bli en mycket underhållande match!!


Nu måste jag dock åter till arbetet.....

// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0