lägg ner ansiktsboken....



Ok......kanske inte ska säga för mycket eftersom även jag är medlem på den där jävla sidan men kan nån svara mig, vad är det som gör Facebook så jäääävla bra?

- man kan lätt få kontakt med gammla kompisar....... ja men det är ju skit roligt att din klasskamrat från lågstadiet skickar en friend request till dig......jag har alltid undrat vad han gör nu.......ELLER INTE!

- Man kan få kontakt med folk från hela världen.....är det många som har så jävla mycke kompisar över hela världen?

- Enligt mig är det inte mycke som skiljer Facebook från Lunarstorm....tvärtom.....jag trivdes faktiskt bättre där! ; ) Lunar har visserligen en lite yngre generation av människor men varför är det så mycke "mognare" med facebook?

"You were poked by".....poke back? Nä tack jag tycker inte det är speciellt coolt att peta på folk genom internet...

"You have 2 friends for sale invitations" - nä tack.....jag ser inte nöjet med att köpa vänner.....men vissa kanske behöver göra det?!

Och ni som tycker det är sjukt underhållande att varje dag skriva i fälltet "What are you doing right now?" får väll göra det men jag tycker även det är ganska överskattat!


Nä kom gärna med era fantastiska argument varför facebook är så pass bra som alla tycker så ska jag argumentera varför jag inte tycker det är någon skillnad på Lunarstorm...

Det enda jag tycker är bättre med facebook är väll att man använder sina riktiga namn.... Namnen som förekom på Lunarstorm kanske inte va dom bästa! =)....eller vad sägs om MoonMatte16 (Matte Johansson) Markurius (Marcus Johansson) Jimpa20Boy (Jimmy Andersson)....hahaha


/Berra


Kommentarer
Postat av: bitte

jo jag gillade faktiskt åxå rederiet jag har gillat dom flesta svenska serier

2008-09-23 @ 14:31:40
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Backa_olsson

Haha, Bitte verkar vara på hugget ovanför... Men Berglund, jag tycker du skjuter långt över målet här. Det finns väl egentligen bara en sida som är värt namnet, nämligen SKUNK. Vilken chef sida. Där hette jag för övrigt både lurvigaubbe och Phatdildo, gissa vilken av dem som var seriös?

2008-09-23 @ 15:02:56
URL: http://barens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0