Ut med Röda mattan....BrunoBerra is BACK!!



- Många dagar har gått, många har gråtit, svurit, krökat ner sig totalt och allt annat skit man kan göra i väntan på att Härnösands gammla blogglegender ska väcka liv i den internet adress som fick bröderna gay Schulman att starta 1000 apor.. och Håkan Olsson att sluta skicka "friends for sale invitations" på facebook..

Vi har väll inte direkt kommit fram till det slutgiltiga beslutet om bloggens framtida tema, men ni kan vara lugn....det Baren Olsson skriver om det får han hålla för sig själv.....

Vi kan väll smyginleda med att hälsa en framtida hockeysäsong välkommen......Matte är ju som bekant Teamets längsta och mest oröliga back även iår och jag kan rekomendera alla som har lite att göra en fredag kväll kl 19.30 att packa ner några pys i väskan....traska upp till Högslätten och ställ dig på bortre stå för att stötta Teamet denna säsong!!  Jag bestämde mig dock redan i våras att jag skulle testa lyckan i grannklubben AIK!  Längst är jag inte, tror nog inte på oröligaste backen heller....dock ser det ju ut som jag kommer kunna skriva en roman om  "Livet längst ut på bänken" 
Trots att jag redan passerat fjolårets poängskörd ( som inte va många) lär jag nog få finna mig i att göra sporadiska inhopp och sen kanske även ta på mig B-lags tröjan och möta Teamet....vilket jag dock tror kan bli jävligt kul! 

Sen är det ju jäkligt kul att Elitserien drar igång och jag tänkte faktiskt lägga ut en lite utmaning direkt...
Jag ska här tippa den slutgiltiga topp 8:a placeringen denna säsong, den som lyckas få in fler rätt än mig kan komma fram till mig på O´learys och kvitera ut en pilsner under SM Slutspelet...

1:a Hv71
2:a Färjestad
3:a Frölunda
4:a Linköping
5:a Djurgården
6:a Modo
7:a Timrå
8:a Skellefteå

Vet att det är straffbart att inte räkna in Brynäs i denna skara men även jag börjar inse att Owe börjar bli lite för gammal.....

Nu tänkte jag avsluta denna smygstart med att säga att våran riktiga release av den "Nya BrunoBerra" är planerad till den 1:a oktober

Väll mött 

Berra

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: själv så säger jag oth ;)



2008-09-17 @ 13:57:39
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: håkan

Men äntligen, internet har inte varit sig likt sedan er sorti...

2008-09-18 @ 17:58:31
URL: http://barens.blogg.se/
Postat av: håkan

Men äntligen, internet har inte varit sig likt sedan er sorti...

2008-09-18 @ 17:58:43
URL: http://barens.blogg.se/
Postat av: Froppa

har inte 1 oktober varit nu?

2008-10-04 @ 14:23:05
URL: http://froppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0