vad gör han!?!

Kaffet hade knappt svalnat i magsäcken innan samtalet kom.
- Tjenare
- Vad vill du mig berra?
- Men såg du inte meddelandet?
- Nä jag har ett jobb att sköta!=)
- Brunoberra.
- Vad?
- Bloggen är igång igen,
Som ny kramad snö innanför tröjjan ilade denna nyhet ner för ryggraden och jag förstod inte riktigt vad det var frågan om!?
jag har sen länge lagt detta bakom mig, en vardag utan detta ständiga försök till att hitta på ngt att skriva om.

han pratade om en lansering, till och med en plan för hur denna lansering ska se ut.
jag var mottligt förtjust!

men jag förstod att vi måste, så många som så länge har väntat på  en comeback, - "vi är dem skylldiga"
allright, vi kör!
Hur länge vet jag inte, men det jag vet är att bloggarnas blogg är tillbaka, gudfadern. Vi ska änu en gång visa att det finns annat än nyinköpta cardigans från HM  att läsa om.
Jag tror också mig minnas att fighten Barens blogg vs BB inte han börja innan vi vek ner oss, men vi är tillbaka för att återföra ordning på tronen.

Ladies and gents!

we are back!

Shake and Bake!

//BRUNO

Kommentarer
Postat av: Froppa

Welcomme back ladys!

2008-09-18 @ 18:29:50
URL: http://froppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0